ایا با وجود کیست کلویئید تیرویید میتوانم اسپارتینا تزریق کنم؟
سلام
خانم۲۴ساله با بی ام ای۳۹ برای کاهش وزن و درمانpco اسپارتینا تجویزشده
سالبقه بیماری خاص قند فشارسرطان خودم نه هیچ کدوم از اعضایخوانواده ندارن باتوجه ب ازمایش و سونواعضای شکم ولگن عملکردکبد ،صفرا،پانکریت،آدرنال،کلیه،رحم،مثانه،طحال کاملانرمال
ازمایش
T۴:۹.۶۳
T.S.H:۳.۱۱
سونوگرافی تیروئیدتشخیص سه کیست ریززیر یک سانت(TIRADS I)درسمت راست است
مابقی نرمال است ایا میتوانم تزریق را انجام دهم؟
خانم۲۴ساله با بی ام ای۳۹ برای کاهش وزن و درمانpco اسپارتینا تجویزشده
سالبقه بیماری خاص قند فشارسرطان خودم نه هیچ کدوم از اعضایخوانواده ندارن باتوجه ب ازمایش و سونواعضای شکم ولگن عملکردکبد ،صفرا،پانکریت،آدرنال،کلیه،رحم،مثانه،طحال کاملانرمال
ازمایش
T۴:۹.۶۳
T.S.H:۳.۱۱
سونوگرافی تیروئیدتشخیص سه کیست ریززیر یک سانت(TIRADS I)درسمت راست است
مابقی نرمال است ایا میتوانم تزریق را انجام دهم؟
2 تیر 1405