سوزش ادرار دارم سه بار در مدت شش ماه تکرار شده؟

سلام من خانمی ٣٢ ساله هستم در مدت شش ماه هر سه بار دچار علائم مشابه میشم سوزش ادارار میگیرم زیر دلم درد میکنه و تکرر ادرارم دارم دوبار آزمایش دادم کشت منفی بود. سونو از کلیه و مثانه انجام دادم مشکلی نداشتم دکتر زنان هم معاینه کردند گفتن عفونت داخلی ندارم بهم سیپروفلوکساسین و بایوفم دادن بهتر شدم ولی هنوز انگار احساس تکرر را دارم هر دفعه هم که اینجور میشم دو یا سه هفته طول میکشه تا خوب شه. ممنون
3 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.