علت درد زیر شست پا درقسمت توپ پا چیست؟

مدتیه زیر انگشت شست پام دقیقا نقطه توپ پا دردی دارم که یهو شدید میشه و یهو خفیف حالت رفت و برگشتی داره وقتی راه نمیرم یا فشارش نمیدم اصلا دردی نداره اما وقتی فشارش میدم درد داره یا راه میرم
اینم بگم که تقریبا به مدت یک ماه هر هفته ۴ روز و روزی یک ساعت پیاده روی یک ساعته داشتم که الان تقریبا دو هفته ایی میشه دیگه پیاده روی نمیرم اما هنوز درد هست و دردحمله ایی هست یهوشدیدمیادویهوخفیف میشه
3 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.