تشخیص آرتریت روماتوئید بعد از زدن راش و کهیر؟

به مدت یکماه سیپروترون کمپاند سیپروترون استات و فیناسترایدخوردم وبعدش صورتم راش قرمز زد و کل بدنم کهیر زد و بعد از یک روز علائم ناپدیدشدوچون ترسیدم بیماری خودایمنی باشه این ازمایش رو دادم
ANA یک دهم
Anti dsdna دو
Rf یازده
Crp یک
آیا نیاز به پیگیری داره؟علائم بدنی هم تقریبا ندارم فقط خستگی و گاهی کوفتگی کلی دارم
احتمالش هست ارتریت روماتوئید باشه؟
2 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.