درد بعد از عمل برداشتن چسبندگی روده تا چه مدتی طبیعی هست؟

۶ هفته از عمل لاپاراسکوپی برداشتن چسبندگی روده میگذره که سمت راست داشتم، دردی ندارم ولی با خودارضایی کردن این درد بیشتر میشه و موقع دفع ادرار یا مدفوع درد میگیرم و علائم دیگه بعدش فروکش میکنه علائم.
دو هفتس یبوست نسبتا خفیف دارم روزی یبار دفع دارم .

با این تفاسیر میتونه طبیعی باشه یا انقباضی چیزی بعد عمل رخ داده؟
1 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.