من تو ناحیه مقدم ی چیزی شبیه گوشت اضافه در اومده علتش چ؟
سلام من ی فیبروم بزرگ دارم که به تشخیص پزشکم رحمم وفیبروم هر دو برداشته بشه حالا ی مدتی یبوست گرفته بودم دیدم تو ناحیه مقدم ی چیزی شبیه گوشت اضافه در اومده که موقع دفع مدفوع خیلی ادیت میشم خیلی نگرانم میخواستم راهنمای کنید ی پما آنتی هموروئید گرفتم تازه میخوام استفاده کنم
24 فروردین 1405