درد دندان بعد از عصبکشی یک ماهه
سلام دو عکس بارگذاری کردم، یکی حدود یک ماه پیش عصبکشی شده و به ضربه ناخن حساسه( که کنار دندان ترمیمی هست)
یکی هم به دلیل ضایعه انتهای ریشه یک ماه قبل ری اندو شده،
بعد گذشت یک ماه هنوز گاهی اوقات درد میگیرند و ول میکنن، دو روز آروم هستن و بعد دوباره شروع میکنن
یک ماه پیش دکتر گفت درد تا یک ماه طبیعیه
الانم یک ماه گذشته
هر دندان پزشکی که رفتم حتی متخصص ریشه منو پاس کاری میکن
یکی هم به دلیل ضایعه انتهای ریشه یک ماه قبل ری اندو شده،
بعد گذشت یک ماه هنوز گاهی اوقات درد میگیرند و ول میکنن، دو روز آروم هستن و بعد دوباره شروع میکنن
یک ماه پیش دکتر گفت درد تا یک ماه طبیعیه
الانم یک ماه گذشته
هر دندان پزشکی که رفتم حتی متخصص ریشه منو پاس کاری میکن
7 تیر 1405