حساسیت سینه بعد از سقط با سایکوتکت
سلام وقت بخیر
بنده هفته پیش سه شنبه سقط با قرص سایکوتکت خونریزی شدید و لخته های بزرگ داشتم
و بعد دو روز مثل عادتی روند قاعدگی شروع شده
خواستم بپرسم من سینه هام قبلا درد داشت الان فقط زمانی که دست میزنم حساس هست
آیا این طبیعیه
بنده هفته پیش سه شنبه سقط با قرص سایکوتکت خونریزی شدید و لخته های بزرگ داشتم
و بعد دو روز مثل عادتی روند قاعدگی شروع شده
خواستم بپرسم من سینه هام قبلا درد داشت الان فقط زمانی که دست میزنم حساس هست
آیا این طبیعیه
1 تیر 1405