شکستگی آرنج پسرم نیاز به پین گذاری دارد؟

پسر ۷ ساله م امروز به علت سرخوردن روی زمین، آرنج دستش دچار شکستگی شده. متخصص ارتوپد اورژانس گفتن باید پین گذاری بشه ولی یک متخصص دیگه که عکسو دیدن گفتن با گچ هم درمان میشه. درد خیلی کمی داره و فعلا دستش در آتل هست.من عکس رو ارسال می کنم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
وقتتون بخیر باشه خدمت شما عرض شود که نیاز است تا توسط پزشک متخصص مورد بررسی قرار بگیرید
0
سلام
اگر پزشک تاکید کردن که بدون پست گذاری درمان می‌شه اقدام کنید.
عکس به نظر میرسه نیاز به پین گذاری داره.
در هرحال کیفیت عکس هم مهمه
0
سلام و وقت بخیر
عکس به تن‌هایی کافی نیست و معاینه ی بالینی الزامی می باشد.
اما با توجه به این عکس بهتر هست پین گذاری انجام شود چون آرنج هم جای حساسی هست باید درمان با دقت صورت پذیرد.
باز هم به یک جراح متخصص ارتوپد اطفال مراجعه نمایید تا راهنمایی لازم انجام شود و درمان متناسب با مشکل صورت گیرد.
با آرزوی سلامتی و بهبودی.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.