عمل آپاندیس درد در پهلو ها و باد کردن شکم؟
سه هفته هست عمل آپاندیس باز انجام دادم یکم هم سوراخ شده بود که یه روز بیشتر بیمارستان موندم ، اما الان هر از گاهی پهلو هام وقتی که سر پا هستم و مینشینم درد میکنه ، و یکم جای عملم قرمزه کم رنگ ولی ترشح اینا هیچی ندارم ، نمیدونم داره خوب میشه یا
2 تیر 1405