احساس فشار خفیف در روده از چیست؟

حدود یک هفتست که همش احساس دفع نفخ یا مدفوع دارم گاها با دفع همراهه و گاها هیچ چیزی برای دفع وجود نداره ولی حسش رو دارم اول هفته علائمم با یک روز تهوع و دل درد شروع شد و دفع مدفوع همراه با بلقم و بعد یک روز علائم رفت بعدمدفوعم معمولی شد ولی در کل یبوست و شقاق دارم و مکمل منیزیم یبوستم رو از بین میبره و عادی میشه الان چند روزه همش یه فشار و سنگینی تورودم دارم کمی فشاردرکمر و دنبالچه شقاق هم فعاله
3 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.