مشکل تیرویید اول کم کار بوده بعد پر کارشد الان باید چیکارکنم بی حالم؟

من ۱۰ روز پیش طبق نظر پزشک داخلی و عمومی ویروس گرفتم علائم تب لرز سرفه سردرد بی حالی سرگیجه گلودرد داشتم هرروز سرم بهم تزریق شده و انتی بیوتیک هم به صورت قرص و امپول و شربت مصرف کردم به مدت ۸ روز بعد ۸ روز هیچ علائمی ندارم گاهی تک سرفه دارم ولی خیلی بی حالم اصلا نمیتونم از اتاق بیرون بیام یه ازمایشم دادم من حدود ۷ ماه پیش ازمایش دادم تیرویید کم کار داشتم عددش ۶۷ بود قرص خوردم الان شده ۰/۰۰۲ پرکار
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

2
سلام
باید داروتون تعدیل دوز بشه مجدد به پزشک مرجع کنید
0
سلام
جهت تنظیم دوز داروی لوتیروکسین به متخصص داخلی مراجعه کنید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.