مصرف قرص کنتراسپیتو دی ای و داشتن عوارض سردر سرگیجه ،تهوع ،بی حالی؟

باسلام خسته نباشید دخترم ۱۶سالشه پریودی نامنظم داشت آزمایش سونو انجام داد و دکتر زنان گفتن کیستهای ریز وتنبلی تخمدان داره قرص کنتراسپیتو دی ای و اسپیرونولاکتون تجویز کرد الان چند روز مصرف میکنن ولی سردرد سرگیجه حالت تهوع وبی حال شدن خواب آلودگی این علائم دارن اگه قطع کنند و مصرف نکن مشکلی پیش بیاد ممنون میشم راهنمایی کنید
3 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.