قبل از سونو ان تی آیا سونو تشکیل قلب ضروریه یا نه؟
سلام وقتتون بخیر، من تاریخ آخرین پریودیم رو یادم نمیاد، ولی از ۷ اردیبهشت ۳ روز لکه بینی داشتم که اونو لانه گزینی در نظر گرفتم بر اساس اون الان باید ۱۱ هفته و ۴ روز باشم ، سونو تشخصی حاملگی و تشکیل قلب هی عقب افتاد، الان میتونم چند روز دیگه فقط سونو آن تی بدم یا اینکه قبلش حتما برای سونو تشکیل قلب برم؟
5 تیر 1405