ترشحات بعداز سرکلاژ چیکار باید انجام داد؟

الان نزدیک به یک ماه هست سرکلاژ شدم در۱۵هفته والان در۱۹هفته هستم ترشحات یکی دوهفته زیاد شده تست گرفت دکتر ومنفی بود وگفت عفونت دارم پماد کلوتریمازول بهم داد و گفت پنج شب استفاده کنم وکردم الانم ترشحاتم حالت پنیری هست و امشبم یه خیلی خیلی کم ترشح که حالت مخاط بود سبز دیدم علتش چیه ؟چیکارکنم ؟خیلی نگرانم من کلا قبلا هم ترشح داشتم ولباس زیرم سفید میشد
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
اگر ترشحات همرا یوزش و خارش یعنی همچنان عفونت قارچی ادامه دارد

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.