درد شکم و ترشحات بعد از قرص پیشگیری اورژانسی

منیکشنبههفته پیش رابطه داشته بدون دخول بود ولی مایع ترشح ریخ روی.بیکنی و میترسم ب داخل واژنم نفوذ کرده باشه نوع بکارتم حلقویه
در روز سهشنبه یعنی ۲روز بعدش ال دی خوردم ۸تا پریودیم باید بین ۱۵م تا ۲۰م اتفاق بیوفته و اینکه توی این دوره زعفرونخوردم
و دل درد دارم سمت راست شکمم حدود ده سانت فاصلهبانافم دردمیکنه و ترشحات آبکیدارمبیرنگهوتیکههایسفید حالت تحوعم
بلهبله
3 تیر 1405

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً علائم شما در بیشتر موارد ناشی از عوارض قرص پیشگیری اورژانسی (ال‌دی) مثل تهوع، اختلال در زمان قاعدگی و درد شکم یا از هم‌گسیختگی فلور واژن که باعث ترشحات آبکی و تیکه‌های سفید می‌شود.
نگران‌کننده نیست اما پیگیری برای رد عفونت یا حاملگی ضروری است.
راهکار‌های عملی:
- استراحت و مصرف مسکن ساده (مثل استامینوفن) مطابق دوز توصیه‌شده.
- تست بارداری خانگی اگر پریود تا یک هفته تأخیر کرد یا اگر نگران حاملگی هستید.
- حفظ بهداشت واژن: شستشوی ملایم با آب، خودداری از دوش واژینال و لباس نخی گشاد.
- نگهداری بسته دارو و یادداشت زمان مصرف برای نشان دادن به پزشک.
علائم هشدار:
- درد شدید ناگهانی یا تشدید سریع درد شکم (به‌ویژه یک‌طرفی).
- تب بالا (بالای 38 درجه) یا لرز.
- خونریزی واژینال شدید، غش یا سرگیجه.
تخصص پیشنهادی: متخصص زنان

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.