کی برای دیدن ساک بارداری سونو برم؟
سلام دکتر بعداز گذشت ۱۰ روز از تاخیر موعد قاعدگی بیبی چک زدم مثبت شد مراجعه کردم ازمایشگاه ازمایش دادم بارداریم مثبت بود میخواستم بپرسم چه زمانی میتونم برای مشاهده ساک بارداری برم سونوگرافی شکمی؟چون نگرانم ک یه وقت جنین خارج رحمی باشه یاتوی لوله باشه یا اینکه ساک بارداری تشکیل نشده باشه الان ک ۱۰ روز ازموعدم گذشته اگه برم سونوشکمی انجام بدم ساک بارداری دیده میشه یا بازم باید صبر کنم؟
6 تیر 1405