آمپول سدیم انوکساپارین در بارداری؟

با سلام و درود خدمت پزشکان محترم
برای بیمار آمپول انوکساپارین در بارداری به علت سقط مکرر در هفته ۸ و شک پزشک به پاسخ خودایمنی در کنار باقی دارو ها تجویز شده و چندین بار به جای تزریق زیرجلدی (زاویه۴۵) تزریق داخل جلدی (زاویه ۱۰ تا۱۵) انجام شده آیا مشکلی پیش میاد؟
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
در سقط راجعه از زمان تشکیل قلب روزانه زیر جلدی استفاده شود تا 36 هفته
0
سلام
خیر مشکلی پیش نمی‌اد من بعد تزریق رو درست انجام بدین

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.