آمپول سدیم انوکساپارین در بارداری؟
با سلام و درود خدمت پزشکان محترم
برای بیمار آمپول انوکساپارین در بارداری به علت سقط مکرر در هفته ۸ و شک پزشک به پاسخ خودایمنی در کنار باقی دارو ها تجویز شده و چندین بار به جای تزریق زیرجلدی (زاویه۴۵) تزریق داخل جلدی (زاویه ۱۰ تا۱۵) انجام شده آیا مشکلی پیش میاد؟
برای بیمار آمپول انوکساپارین در بارداری به علت سقط مکرر در هفته ۸ و شک پزشک به پاسخ خودایمنی در کنار باقی دارو ها تجویز شده و چندین بار به جای تزریق زیرجلدی (زاویه۴۵) تزریق داخل جلدی (زاویه ۱۰ تا۱۵) انجام شده آیا مشکلی پیش میاد؟
4 تیر 1405