کم کرون النهاب و ریسک عوارض بی حالی و درد پا با سیپروفلوکساسین؟

سلام من کیک بوکسورم به علت پروستاتیت که هیچ خوب نمیشه پزشکم گفنه دیگه باید ططولانی مدت دارو بخوری گفت سه ماه سیپروفلوکساسین باید بخوری الان یک ماهش گذشته هر از گاهی دردی در ناحیه پا و بی حالی دارم من ۶ ماه دیگه ان شاالله مسابقه کیک بوکسینگ دارم و تمریناتم تو این شیش ماه سنگینه چکار کنم ریسک التهاب و پارگی تاندون و کم کنم از رزمی هم نمیتونم بگذرم قرص هم نمیتونم قطع کنم دارویی هست این عارضه رو کمکنه
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سللم به هر حال ریسک اسیب به تاندون وجود داره.
مصرف مایعات رو بیشتر کنید.
تغذیه رو هم تحت نظر متخصص تغذیه انجام بدید
0
سلام
این عارضه در این دارو شایع نیست.7

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.