کم کرون النهاب و ریسک عوارض بی حالی و درد پا با سیپروفلوکساسین؟
سلام من کیک بوکسورم به علت پروستاتیت که هیچ خوب نمیشه پزشکم گفنه دیگه باید ططولانی مدت دارو بخوری گفت سه ماه سیپروفلوکساسین باید بخوری الان یک ماهش گذشته هر از گاهی دردی در ناحیه پا و بی حالی دارم من ۶ ماه دیگه ان شاالله مسابقه کیک بوکسینگ دارم و تمریناتم تو این شیش ماه سنگینه چکار کنم ریسک التهاب و پارگی تاندون و کم کنم از رزمی هم نمیتونم بگذرم قرص هم نمیتونم قطع کنم دارویی هست این عارضه رو کمکنه
4 تیر 1405