قرص دوفامد10 رو کی باید مصرف کنم؟
رفتم دکتر گفت کیست ریز دارم و برام قرص دوفامد ۱۰ (دیدروژسترون) تجویز کرد گفته از ۱۵تا ۲۵قاعدگی مصرف بشه
یعنی بعد از پریودی استفاده کنم؟
یا در حین پریودی تا ۲۵ روز بعدش؟
یعنی بعد از پریودی استفاده کنم؟
یا در حین پریودی تا ۲۵ روز بعدش؟
2 تیر 1405