عفونت مداوم رحم: احتمال اندومتریت مزمن و راهکارها
سلام لطفا کمکم کنید. ۳ سال درگیر عفونت رحم هستم. کلپوسکپی گرفتم اچ پی وی گرفتم پنل اس تی دی گرفتم. جواب همشون نرمال بود. همسرمم دارو مصرف کردن ۱۰بار پلاسما ۱ جلسه فریز. درمان نگهدارنده اسید تراپی. امپول جنتا مایسین ۶عدد سفازولین ۴ عدد پماد کلوتریمازول ۴ماه به صورت مداوم بجز ایام عادتی. قرص داکسی و هر نوع قرصی بگید اما عفونت برمیگرده من شهرستانم خیلی سخت به دکترای ماهری مثل شما دستم میرسه.
7 تیر 1405