آیا میتوانم قرصها را تعویض کنم یا نه؟
سلام.برای افزایش قد به دکتر غدد مراجعه کردم که برام قرص ال ارژنین و ویتامین نوشتن تا شش ماه استفاده کنم حالا دو ماه که قرص استفاده میکنم تموم شدن دوباره میخوام بخرم ایا حتما دوباره ال ارژنین یورو ویتال بخرم یا اگر مارک دیگه بود فرق نمیکنه؟و اینکه دوباره با ویتامین بخورم یا فقط ال ارژنین بخورم؟. چه مارکی بهتره استفاده کنم؟خودم شهرستانم دکتر غدد نداریم مشهد رفتم برام دارو نوشتن.سپاس از شما
25 خرداد 1403