آیا می‌توانم قرص‌ها را تعویض کنم یا نه؟

سلام.برای افزایش قد به دکتر غدد مراجعه کردم که برام قرص ال ارژنین و ویتامین نوشتن تا شش ماه استفاده کنم حالا دو ماه که قرص استفاده میکنم تموم شدن دوباره میخوام بخرم ایا حتما دوباره ال ارژنین یورو ویتال بخرم یا اگر مارک دیگه بود فرق نمیکنه؟و اینکه دوباره با ویتامین بخورم یا فقط ال ارژنین بخورم؟. چه مارکی بهتره استفاده کنم؟خودم شهرستانم دکتر غدد نداریم مشهد رفتم برام دارو نوشتن.سپاس از شما
25 خرداد 1403

پاسخ پزشکان

0
سلام
مشکلی ندارد هر برندی موجود است تهیه شود
0
با سلام،
میتونید از برند‌های معتبر دیگه استفاده کنید و دارو رو ادامه بدید
0
سلام
مشکلی نیست هر برندی بخرید مشکلی نداره
0
با سلام،
میتونید از برند‌های معتبر دیگه استفاده کنید
0
با سلام
آیا شما عدن ماهیانه می شوید؟ اگر بیشتر از دوسال از شروع عادت ماهیانه گذشته باشد و صفحه رشد بسته باشد، این دارو‌ها بی تاثیرند.
پس اول بررسی کنید صفحه رشد باز هست یا نه بعد این دارو‌ها را تهیه کنید.

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

در صورتی که قرص‌هایی که مصرف می‌کنید توسط دکتر تجویز شده‌اند، تغییر در آنها باید توسط دکتر معالج شما صورت بگیرد.
این افزایش قد یک فرآیند پیچیده است و نباید بدون نظر پزشک تغییر کند.
از آنجا که در مشهد دکتر غددی موجود نیست، توصیه می‌شود با یک پزشک دیگر متخصص مشورت کنید.
برای انتخاب مارک بهتر قرص‌ها نیز، مشورت با پزشک خود امری ضروری است تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.