خونریزی در ماه دوم مصرف دزوسپتیو نرماله؟
سلام برای درمان پریود طولانی و تداخل هورمونی ۳ ماه دزوسپتیو تجویز شده برام ی ماه رو خوردم و هر روز لکه داشتم دکترم گفت طبیعیه کمتر میشه ولی الان ماه دوم هستم و ۱۴ عدد از بسته دوم رو خوردم، یکم بیشتر از لکه بینی خون میبینم قرمز روشن
طبیعیه؟
چقدر زمان میبره دیگه اصلا لکه نباشه؟
طبیعیه؟
چقدر زمان میبره دیگه اصلا لکه نباشه؟
2 تیر 1405