خونریزی کم با لخته‌های کوچک بعد از دارو و کیست

رفتم دکتر گفت کیست داری ساده تا ده روز قرص سفکسیم بخور پریود شودی از روز پنجم قرص ال دی بخور تا روز بسته شودن خوردم پریود نشودم ولی. بعد ۵ یا ۶ روز لادت شودم خونریزی کم دارم لخته های کوچیک داره الان دوروز که هستم مال چیه
7 آبان 1405

پاسخ پزشکان

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

احتمالاً این خونریزی، نوعی لکه‌بینی یا خونریزی شکستی به‌خاطر تغییر هورمونی پس از مصرف آنتی‌بیوتیک و قرص‌ها یا مرتبط با کیست ساده است.
در بیشتر موارد این حالت بی‌خطر بوده و خودبه‌خود فروکش می‌کند.
راهکارهای عملی:
- استراحت نسبی و نوشیدن مایعات کافی؛ دنبال‌کننده مقدار و رنگ خون باشید.
- از نوار بهداشتی استفاده کنید و لخته‌ها را بررسی کنید (اندازه و تعداد).
- داروها را طبق دستور ادامه دهید و از قطع ناگهانی خودسرانه قرص جلوگیری کنید.
- اگر خونریزی زیاد شد یا درد جدید آمد، برای معاینه و سونوی لگن به پزشک مراجعه کنید.
علائم هشدار:
- خونریزی خیلی شدید یا خیس شدن پد در کمتر از یک ساعت یا لخته‌های بزرگ و مکرر (باید فوری مراجعه شود).
- تب همراه با درد لگنی شدید یا ترشح بدبو (باید فوری مراجعه شود).
- سرگیجه، ضعف شدید یا غش (باید فوری مراجعه شود).
تخصص پیشنهادی: متخصص زنان

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید. هویت و پروانه طبابت پزشکان پاسخ‌دهنده از سازمان نظام پزشکی استعلام شده است — فرآیند تأیید هویت پزشکان.

برای همین موضوع، تست استاندارد هست

رایگان · غربالگری، نه تشخیص