درمان کلامیدیا و تریکومونا: راهنمای دقیق دارویی
سلام
من سرویسیت خفیف و ترشحات زرد نسبتا زیاد،داشتم دکتر برام آنتی بیوتیک های داکسی ۱۰۰ و مترونیدازول ۵۰۰ و سفکسیم ۴۰۰ به مدت یک هفته تجویز کرد،هم خودم و هم همسرم مرتب دارو هارو مصرف کردیم ،بعد اتمام دوره درمان پریود شدم الان که اواخر پریودمه همچنان ترشحات کرم رنگ دارم اما به میزان کم ممکنه عفونتم درمان نشده باشه ؟باید دارو هارو یک دوره دیگه هم مصرف کنم ؟آیا لازمه همسرم هم باز دارو مصرف کنه ؟
من سرویسیت خفیف و ترشحات زرد نسبتا زیاد،داشتم دکتر برام آنتی بیوتیک های داکسی ۱۰۰ و مترونیدازول ۵۰۰ و سفکسیم ۴۰۰ به مدت یک هفته تجویز کرد،هم خودم و هم همسرم مرتب دارو هارو مصرف کردیم ،بعد اتمام دوره درمان پریود شدم الان که اواخر پریودمه همچنان ترشحات کرم رنگ دارم اما به میزان کم ممکنه عفونتم درمان نشده باشه ؟باید دارو هارو یک دوره دیگه هم مصرف کنم ؟آیا لازمه همسرم هم باز دارو مصرف کنه ؟
24 خرداد 1404