احساس بی حالی در کارهای خانه دارم.؟

سلام پسر ۲۸ ساله هستم یکسال و نیم هست اریپروپرازول ۵ یک عدد و آسنترا ۲۰۰ برای وسواس فکری مصرف میکنم ، تو کارهای روزمره خونه مدتیه احساس خستگی زودرس و تنبلی میکنم و مخصوصا شبها زود خوابم میگیره و گاهی اوقات انگار که حال ندارم تنبلی میکنم قبلا اینجور نبودم بنظرتون علت چیه ؟باتشکر
2 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
بایستی سایر علائم هم چک شود ممکن افسردگی باشد در محل کار و تحصیل و روابط وضعیت چطور هست مراجعه به روانشناس داشته بررسی می گردد
0
سلام
دلایل زیادی ممکنه باعث این حال بشه مثل غم ناامیدی و خشم.
0
سلام
بهتره با مراجعه به روانشناس بررسی بیشتری شود.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.