احساس بی حالی در کارهای خانه دارم.؟
سلام پسر ۲۸ ساله هستم یکسال و نیم هست اریپروپرازول ۵ یک عدد و آسنترا ۲۰۰ برای وسواس فکری مصرف میکنم ، تو کارهای روزمره خونه مدتیه احساس خستگی زودرس و تنبلی میکنم و مخصوصا شبها زود خوابم میگیره و گاهی اوقات انگار که حال ندارم تنبلی میکنم قبلا اینجور نبودم بنظرتون علت چیه ؟باتشکر
2 تیر 1405