علت تیک عصبی شانه و قطع قرص آریپیپرازول چگونه است؟
من نزدیک ۱۲ سال قرص مصرف میکنم بهتر شدم فقط دکترم متوجه نمیشه دوبار بهش گفتم این قرص آریپیپرازول ۱۰ عوارض داره با بدنم نمیسازه
الان دوز ۵
حالم خوب نیس تیک عصبی شانه و خود زنی دارم لطفا بگید چجوری قطع کنم خواهش میکنم فقط میخوام قطع بشه و از بدنم بره
کمکم کنید
نصف شب میخورم دوز ۵ فقط
الان دوز ۵
حالم خوب نیس تیک عصبی شانه و خود زنی دارم لطفا بگید چجوری قطع کنم خواهش میکنم فقط میخوام قطع بشه و از بدنم بره
کمکم کنید
نصف شب میخورم دوز ۵ فقط
3 تیر 1405