درمان نکردن هلیکوباکتر خطرناک است؟
سلام. من آزمایش آنتی ژن هلیکوباکتر مدفوع دادم مثبت شد. علائمی ندارم و فقط موقع خوردن ترشیجات زیاد اینا یکم معده م ترش میکرد. الان تغذیه مو رعایت میکنم. متخصص بهم گفت اگر علائم نداری معده درد و تهوع نداری لازم نیست کاری کنی. پریکاردیال افیوژن داشتم تازه داره خوب میشه دکتر گفت باید برا معده ت آنتی بیوتیک سنگین بخوری که فعلا توصیه نمیکنم دو سه ماه اینا صبر کن بعد. خطرناک نیست درمان نکردنش تو این مدت؟
4 تیر 1405