سرازیر شدن مایع داغ در واژن در ۳۷ هفته بارداری
با سلام
من ۳۷ هفته باردارم و از دیروز ولی ی جایی نشستم یهو احساس میکنم یک مایع خیییلی داغی از مثلنه تا واژنم سرازیر میشه با کمی انقباض رحم ولی چیزی از واژنم به عنوان ترشح نمیاد بیرون خطری هست برم بیمارستان ؟؟ممکنه شروع درد های زایمان باشه؟
من ۳۷ هفته باردارم و از دیروز ولی ی جایی نشستم یهو احساس میکنم یک مایع خیییلی داغی از مثلنه تا واژنم سرازیر میشه با کمی انقباض رحم ولی چیزی از واژنم به عنوان ترشح نمیاد بیرون خطری هست برم بیمارستان ؟؟ممکنه شروع درد های زایمان باشه؟
6 تیر 1405