روز ۱۵ انتقال با بتای ۱۵۱ ایا بده؟
سلام من ۱۹ خرداد انتقال دادم و ۲ مرداد ازمایش دادم عدد بتام ۱۵۱ شد ایا این ینی بد؟ و اینکه اگ من دوباره تکرار کنم عددش بالای هزار باشه بازم لازمه تکرار کنم یا همون یبار کافیه و اینکه دردای پریودی دارم وقتی زیاد میشینم یا راه میرم حتما باید دراز بکشم ک دردام بره
4 تیر 1405