خونریزی هنگام مصرف قرص جلوگیری؛ آیا این پریود است؟
سلام خسته نباشید
من از روز ۳م پریودم شروع ب خوردن دورسبلا کردم و بعد از اتمام پریودم شروع ب لکه بینی کردم الان که ۱۶ عدد قرص مصرف کردم ۲ روز کامل پریود شدم و ضعف رفتن پا و کمر درد پریودی. مفتامیک اسید میخورم تا نصف روز خونریزی قطع میشه و دوباره شروع میشه.
الان دورسبلا رو قطع کنم؟ دیگه این پریودم محسوب میشه؟؟
من از روز ۳م پریودم شروع ب خوردن دورسبلا کردم و بعد از اتمام پریودم شروع ب لکه بینی کردم الان که ۱۶ عدد قرص مصرف کردم ۲ روز کامل پریود شدم و ضعف رفتن پا و کمر درد پریودی. مفتامیک اسید میخورم تا نصف روز خونریزی قطع میشه و دوباره شروع میشه.
الان دورسبلا رو قطع کنم؟ دیگه این پریودم محسوب میشه؟؟
6 تیر 1405