حاملگی خارج رحم آیا دوباره برمیگرده؟

من اواسط اردیبهشت ماه برای حاملگی خارج رحمی یک دوز آمپول mtx دریافت کردم که بعد از چند روز عدد بتا پایین اومد و آخرین آزمایشم یک ماه پیش عدد ۲ بود
الان بعد از یک ماه که گذشته همون قسمت چند روزه درد دارم و دو روزه لکه بینی دارم
امکانش هست دوباره رشد کرده باشه؟
2 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.