آیا بارداری خارجرحمی بدون درمان ممکن است؟
سلام۸ روز قبل از موعد پریودم بی بی چک + شد
بتا۲۱۰۰
ک دچار درد تخمدان چپ شدم
باهمراه خون روون
بتا شد ۱۵۰۰
سنوواژینال شدم ۳۳میل و خونریزی یکم بیشتر شد
الان شده ۳۹۰.در۴هفته
باتوجه ب روند کاهش بتا ممکنه خودش از بین بره ؟
در خارج رحم توده دفع میشه ؟مثل سقط؟
یا جذب بدن میشه ؟
هر چند ساعت بتا تکرار بشه ؟
سنو واژینال هم نیازه ؟
اگر بتا صفر بشه و توده بمونه در سنو
مشکلی ایجاد نمیکنه؟
بتا۲۱۰۰
ک دچار درد تخمدان چپ شدم
باهمراه خون روون
بتا شد ۱۵۰۰
سنوواژینال شدم ۳۳میل و خونریزی یکم بیشتر شد
الان شده ۳۹۰.در۴هفته
باتوجه ب روند کاهش بتا ممکنه خودش از بین بره ؟
در خارج رحم توده دفع میشه ؟مثل سقط؟
یا جذب بدن میشه ؟
هر چند ساعت بتا تکرار بشه ؟
سنو واژینال هم نیازه ؟
اگر بتا صفر بشه و توده بمونه در سنو
مشکلی ایجاد نمیکنه؟
7 تیر 1405