نازک شدن آندومتر بعد کورتاژ — آیا طبیعی است؟
سلام وقت بخیر. هفته ۲۰ بارداری زایمان زودرس اجباری داشتم به علت سوراخ شدن کیسه آب. و الان دو ماهه میگذره. امروز که روز ۲۲ سیکلمه سونو دادم و ضخامت آندومتر ۵_۶ بود.ایا به خاطر دو بار کورتاژیه که انجام دادن؟ تو ماه های بعد دیواره رحم زخیم تر میشه؟ یا باید دارو مصرف کنم؟ و برای اقدام به بارداری یه دکتر گفت از سیکل بعدی میتونم و یه دکتر دیگه گفت ۴ماه بعد مجازم برای اقدام. حرف کدوم دکتر رو باید گوش بدم
30 خرداد 1405