چرا پریود نمیشم نگرانم از اینکه نمیشم؟
دکترگفته تنبلی دارمولی مامایهخانگی دستزد به شکمم میگه تخداناتفعاله وقوی من پیشدکترماماو متخصص طب چینی رفتم کپسولگیاهیشیاف حناوعسل ژلرویال زولو روغنناون دادقصد بارداری دارم دراقدامممامایه خانگی گفترحمت چرخیده رحممو جاانداخت نافم آب برداشته بوددرستکردقبلا پیش متخصص زنان میرفتم هف ماه دارودادتاثیر نداشبادوفامدمریض میشدم اینما دوفامد نخوردم ولی طبق دوفامد باید سروزپیش میشدممیترسم پری نشم باردارنباشم.
2 تیر 1405