ترشح سبز بعد از استفاده از نیستاتین؟
سلام خسته نباشید
من هفته۳۰بارداری هستم
ترشح سبز داشتم دکتر بهم قرص واژینال نیستاتین به همراه پماد کلوتریمازول داد و گفتن ۲,۳ شب استفاده کنم و بعد قطعش کنم
دیشب شب دوم استفاده بود،امروز ترشح آبکی سبز رنگ داشتم دلیلش چی میتونه باشه؟
طبیعیه؟
من هفته۳۰بارداری هستم
ترشح سبز داشتم دکتر بهم قرص واژینال نیستاتین به همراه پماد کلوتریمازول داد و گفتن ۲,۳ شب استفاده کنم و بعد قطعش کنم
دیشب شب دوم استفاده بود،امروز ترشح آبکی سبز رنگ داشتم دلیلش چی میتونه باشه؟
طبیعیه؟
4 تیر 1405