میخاستم بدونم که آیاعفونت دارم و لازمه از کرم واژینال استفاده کنم؟

سلام من بخاطر رابطه غیر بهداشتی دچار ترشحات پنیرک و بد بو و تکرر ادرار شدم پیش دکتر عمومی رفتم و یک کرم داخلی واژینال بیوجرموسید نوشت و دقیقا همون روز پریود شدم استفاده نکردم و الان پریودم تموم شده و چند روزی گذشته و اون علائم رو ندارم آیا باید از کرم استفاده کنم؟ یا لازم نیست؟
5 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.