خونریزی روز ۱۴ با مصرف دورسبلا؛ ادامه دهم؟
سلام و وقت بخیر.
من از روز اول پریودم قرص دورسبلا خوردم. بعداز تمام شدن پریودی لکه بینی داشتم.
ولی الان روز ۱۴ و من خونریزی دارم. و یک مقدار کم درد پریودی. مثل کسی که داره پریود میشه.
الان باید قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم ؟
من از روز اول پریودم قرص دورسبلا خوردم. بعداز تمام شدن پریودی لکه بینی داشتم.
ولی الان روز ۱۴ و من خونریزی دارم. و یک مقدار کم درد پریودی. مثل کسی که داره پریود میشه.
الان باید قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم ؟
2 تیر 1405