تاخیر در ۱۳ روزه پریود آزمایش و بی بی چک منفی؟

من ۱۳ روزه پریودم عقب افتاده بود از ده روز آزمایش و بی بی چک دادم منفی بود هیچ علائم پریودی هم ندارم تا الان بعضی وقت ها ترشح سفید آبکی وترشح سفید چسبناک هم دارم اما روز ۱۳ هم صبح زود یک بار ترشح قهوه ای داشتم روز دهم که آزمایش دادم در آزمایشگاه گفتند صبر کن یک هفته ی دیگه اگه پرود نشدی بیا آزمایشات رو تکرار کن
حالا نمیدونم باردارم یا این ترشح قهوهای برای اینه که میخوام پریود بشم؟
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
فعلا منتظر بمانید.
دوباره یک بی بی چک استفاده کنید
0
وقت به خیر عزیزم تست بارداری بایستی با فاصله یک هفته تا ده روز از تاخیر پریود چک شه که مطمین شیم جواب منفیش قابل اطمینان.
اکر ازمایش بتاتون در زمان مناسب داده شد و منفی بود بایستی چک اپ هورمونی و سونو انجام بدین

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.