تاخیر در ۱۳ روزه پریود آزمایش و بی بی چک منفی؟
من ۱۳ روزه پریودم عقب افتاده بود از ده روز آزمایش و بی بی چک دادم منفی بود هیچ علائم پریودی هم ندارم تا الان بعضی وقت ها ترشح سفید آبکی وترشح سفید چسبناک هم دارم اما روز ۱۳ هم صبح زود یک بار ترشح قهوه ای داشتم روز دهم که آزمایش دادم در آزمایشگاه گفتند صبر کن یک هفته ی دیگه اگه پرود نشدی بیا آزمایشات رو تکرار کن
حالا نمیدونم باردارم یا این ترشح قهوهای برای اینه که میخوام پریود بشم؟
حالا نمیدونم باردارم یا این ترشح قهوهای برای اینه که میخوام پریود بشم؟
4 تیر 1405