من بعد امبولی ریه اپیکساوان مصرف میکنم دو روز پریودم شدید ایا خطر ناک؟

عمل عبدو شدم بعد امبولی ریه گرفتم وارفارین مصرف میکردم الان هم ۳روز اپیکساوان مصرف میکنم
۲روز پریود شدید دارم خاستم بدونم تا چ حدی و چ موقع خطر ناک تر است
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
درود.
آپیکسابان رو ادامه بدید.
در صورت طولانی شدن یا تشدید خونریزی جهت معاینه به متخصص زنان مراجعه بفرمائید.
0
سلام
دارو را ادامه بدهید و در صورت خونریزی شدید به پزشک مراجعه کنید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.