من بعد امبولی ریه اپیکساوان مصرف میکنم دو روز پریودم شدید ایا خطر ناک؟
عمل عبدو شدم بعد امبولی ریه گرفتم وارفارین مصرف میکردم الان هم ۳روز اپیکساوان مصرف میکنم
۲روز پریود شدید دارم خاستم بدونم تا چ حدی و چ موقع خطر ناک تر است
۲روز پریود شدید دارم خاستم بدونم تا چ حدی و چ موقع خطر ناک تر است
3 تیر 1405