واریکوسل و بررسی سایز بیضه نگرانی شدید ناباروری؟
سلام و احترام اورولوژیست های بزرگوار
من مجرد هستم و بالای بیضه چپم کیسه کرم مانند که واریکوسل هست لمس میکنم که گاها با چشم هم دیده میشه
خیلی وسواس و نگران شدم میترسم نابارور شده باشم چون سایز بیضه ها رو که با خطکش میگیرم سمت راست در محدوده ۴۰ تا ۴۲ میلیمتر و سمت چپ در محدوده ۳۵ تا ۴۰ میلیمتر هست.
متاسفانه تا دو ماه دیگه هم شرایط دکتر رفتن ندارم و خیلی نگرانم.ممکنه بزرگواری کنید راهنمایی کنید
من مجرد هستم و بالای بیضه چپم کیسه کرم مانند که واریکوسل هست لمس میکنم که گاها با چشم هم دیده میشه
خیلی وسواس و نگران شدم میترسم نابارور شده باشم چون سایز بیضه ها رو که با خطکش میگیرم سمت راست در محدوده ۴۰ تا ۴۲ میلیمتر و سمت چپ در محدوده ۳۵ تا ۴۰ میلیمتر هست.
متاسفانه تا دو ماه دیگه هم شرایط دکتر رفتن ندارم و خیلی نگرانم.ممکنه بزرگواری کنید راهنمایی کنید
7 تیر 1405