من ۹ پریودم فیلیکول ۲۱ داشتم دکتر گفت خوبه احتمال بارداری زیادا و ۱۱ پریود برام امپول نوشت ۱۱ زدم و گفته از ۱۶ پریودتت شروع کن مدروکسی پرژسترون بخور شبی دوتا ایا ضرر داره
احتمالاً دکتر شما مدروکسیپرژسترون را برای ایجاد خونریزی برگشتی یا حمایت از فاز لوتئال تجویز کرده است؛ در بیشتر موارد شروع دارو از روز شانزدهم یک دوره کوتاه بیخطر است اما جزئیات دوز و تاریخ آمپول دپو اهمیت دارد، نگران نباشید اما رعایت چند نکته لازم است. راهکارهای عملی: - قبل شروع، تست بارداری خانگی یا آزمایش بررسی کن اگر رابطه محافظتنشده بوده. - نام دقیق دارو و دوز روی نسخه را با و رژن آمپول دپو (اگر زدهای) تطبیق بده و طبق نسخه مصرف کن. - دارو را هر شب طبق دستور بخور و از مصرف همزمان داروهای جدید بدون اطلاع پزشک خودداری کن. - اگر خونریزی غیرطبیعی یا علائم شدید دیدی، دوز را قطع نکن و در اولین فرصت با پزشک تماس بگیر. علائم هشدار: - تنگی نفس یا درد قفسهسینه ناگهانی. - ورم، درد یا قرمزی یک ساق پا (احتمال لخته). - خونریزی بسیار شدید رحمی، زردی پوست یا تب شدید. تخصص پیشنهادی: متخصص زنان و زایمان
این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.
پاسخهای این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.