زخم لابیا.و عفونت پنیری دارم.چطوری درمان کنم؟

درود من بعد از زایمان مرتب دچار عفونت میشم الان پنج ساله و مرتب باید پماد استفاده کنم منتهی اینبار بدتر شدم و دکتر برام کلوتریمازول و کلیندامایسین تجویز کرد به همراه سفکسیم مترانیدازول که با همسرم استفاده کردیم بعد پریود شدم الان دوروزه دچار زخم لابیا شدم کلافه م
2 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
حتما نیاز به معاینه و بررسی کامل دارید از جمله پاپ اسمیر
0
با توجه به سابقه عفونت‌های مکرر واژینال و بروز زخم، احتمال عفونت قارچی یا باکتریایی مقاوم وجود دارد.
کلوتریمازول واژینال به مدت 7 روز + پماد موضعی.
در صورت عدم بهبود در 3 روز، مراجعه به پزشک برای کشت میکروبی و تنظیم آنتیبیوتیک مناسب.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.