زخم لابیا.و عفونت پنیری دارم.چطوری درمان کنم؟
درود من بعد از زایمان مرتب دچار عفونت میشم الان پنج ساله و مرتب باید پماد استفاده کنم منتهی اینبار بدتر شدم و دکتر برام کلوتریمازول و کلیندامایسین تجویز کرد به همراه سفکسیم مترانیدازول که با همسرم استفاده کردیم بعد پریود شدم الان دوروزه دچار زخم لابیا شدم کلافه م
2 تیر 1405