چرا پریودم قطع نمیشه۱۲ روزه الان؟

من تنبلی تخمدان داشتم به خاطر اضافه وزن پریود نمیشدم رفتم دکتر امپول زد پریود شدم بعد بهم سیبل داد خوردم و در یک ماه دوبار پریود شدم و الان ۱۲ روزه پریودم ، مثل گذشته پریودم و هیچ علائمی ندارم فقط نگرانم چون ۱۲ روزه و خونم همش قرمزه و تازه
باید به دکتر مراجعه کنم یا طبیعیه؟!
متاهلم
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
توصیه به انجام سونوگرافی و آزمایشات هورمونی می شود
0
سلام،
بله حتما جهت بررسی به متخصص زنان مراجعه کنید.
نیاز به انجام سونوگرافی و ازمایش هست

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.