میخوام بدونم بعد ازتزیق فولیتروپین آلفا چه موقع نزدیکیداشته باشم؟
من آمپول فولیتروپین آلفا در روز۸-۹سیکلم استفاده کردم با تجویز دکتر نزدیکی نداشتم تو این چندروز و اینکه دکتر گفتن فردا برم برا سونو بنظرتون نزدیکی رو باید چه موقع انجام بدم ک جوابدهی بهتری داشته باشم؟
2 تیر 1405