تورم لبه ورودی واژن؛ احتمالاً کیست یا فولیکولیت
سلام من مجرد هستم و یه بار در روزهای پریودی حس کردم ورودی واژنم التهاب داره و پریودیم که تموم شد همونجا یه لایه ی نازک زینک اکساید زدم و سریع خوب شد، دوباره بعد دو ماه اندازه ی یه نخود لبه ی این قسمت متورم شده و ترشح ندارم، توی نشستن و بلند شدنم درد ندارم، فقط زمانی که دست بهش بزنم یکم درد داره و هیچ علامت دیگه ای ندارم، پماد زینک اکساید زدم اما خیلی تاثیر نداشت این سری، چیکار کنم چه چیزی مصرف کنم
6 تیر 1405