آیا آمپول اچسیجی باعث چندقلویی میشود؟
درود
من در روز ۱۱سیکل سنو دادم و چند فولیکول ۱۵ ۱۳ و ۱۳/۵ و ۱۲ داشتم
دکتر برام hcg دوتا داد و گفت روز ۱۳سیکل بزن
و بعد ی شب در میون رابطه داشته باش
دو سوال دارم؟
من چونفوبیای پوزیشن داگ استایل دارم نمیتونم از پوزیشن زن روی مرد استفادع کردم ایا پوزیشن خیلی تاثیر داره روی جنسیت؟
و سوال بعد ؟با وجوذ این فولیکول ها ایا احتمالش هست ک دوقلو بشه
یعنی دو تخمک ازاد بشه؟؟؟
من در روز ۱۱سیکل سنو دادم و چند فولیکول ۱۵ ۱۳ و ۱۳/۵ و ۱۲ داشتم
دکتر برام hcg دوتا داد و گفت روز ۱۳سیکل بزن
و بعد ی شب در میون رابطه داشته باش
دو سوال دارم؟
من چونفوبیای پوزیشن داگ استایل دارم نمیتونم از پوزیشن زن روی مرد استفادع کردم ایا پوزیشن خیلی تاثیر داره روی جنسیت؟
و سوال بعد ؟با وجوذ این فولیکول ها ایا احتمالش هست ک دوقلو بشه
یعنی دو تخمک ازاد بشه؟؟؟
1 تیر 1405