علت پریود نشدن بعد دو ماه چیست؟

سلام دو ماهه که پریود نشدم در موعد پریود صورتم جوش میزنه سوزش خفیف معده دارم میدونم پروژسترونم رفته بالا ولی خبری از پریودی نیست باردار نیستم ازمایش دادم در ضمن فروردین سقط داشتم pco هستم وقتی باردار شدم tshم ۷بود یه ماهه دارو دادن شد۲ بچه م رشد نکرد و سقط شد و من الان سه ماه لیتروکسین ۵۰ میخورم ممکنه مال اون باشه پریود نمیشم؟ دو ماه قبل سونو هم دادم مشکلی نبود
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
آزمایش خون بارداری بدهید و به متخصص زنان مراجعه کنید
0
توصیه به انجام سونوگرافی و آزمایشات هورمونی می شود
0
سلام
هورمون تیرویید اگر کنترل نباشه باعث اختلالات پریود می‌شه.
تنبلی تخمدانی که داشتید هم میتونه علت پریود نشدن باشه ولی چون سقط داشتید حتما باید ازمایش‌های عدد بتا و پرولاکتین رو انجام بدید تا مشخص بشه هورمون‌ها بعد از سقط به حالت نرمال برگشتن یانه بعد بابت پریود اقدامات لازم انجام بشه.
میتونید ویزیت انلاین بشید تا موارد براتون نسخه بشه
0
سلام
عزیزم، بعد از 2 ماه از مصرف لووتیروکسین باید مجدد وضعیت تیرویید شما با آزمایش بررسی شود

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.