علت تب ولرز هرچندوقت یکبار چیست؟
سلام بنده فرودین ماه دچار تب و لرز در دوشب شدم و بدون علائم دیگه بود و خوب شدم و دوباره دیشب دچار تب و لرز شدم و فوری قرص استامینیوفن خوردم وخوب شدم و هیچ علائم دیگه ندارم
آزمایش تیروئید هم دادم و نرمال بوده
علتش چیه؟
گاهی اوقات هم سمت چپ صورتم داغ میشه از داخل اما دست که میزنم داغی حس نمیشه
گاهی اوقات هم صورت و گردنم یه دانه های خارش دار میزنه
آزمایش تیروئید هم دادم و نرمال بوده
علتش چیه؟
گاهی اوقات هم سمت چپ صورتم داغ میشه از داخل اما دست که میزنم داغی حس نمیشه
گاهی اوقات هم صورت و گردنم یه دانه های خارش دار میزنه
4 تیر 1405