دلپیچه و لکهبینی پس از سقط؛ چه احتمالی دارد؟
سلام من ۱۲ خرداد سقط کردم و خون ریزی زیاد داشتم یکم کم شده اونم با دارو های که دکتر داده بود من ۲۹ خرداد رابطه داشتم اما دخول نبود فقط شک کردم نکنه باز حامله ام و اینم بگم مطمعنم چیزی توم نریخته پاک و قرص ال دی هم خوردم بعد ۲ساعت و ۵تیر باز زیر شکمم درد گرفت خون ریزی گرفتم که باز قرص خوردم الان لک لک میشم ولی چند روزه دلپیچه دارم
7 تیر 1405